Odpowiedzi

2009-11-29T12:34:59+01:00
A 1cm-100km
b acm-25 km
c 1cm 1000 km
d 1cm-50 km
e 1cm- 1km

a 1:100000
b 1: 200000
c 1: 1000000

nie jestem pewna czy dobrze
2009-11-29T12:35:40+01:00
!.
a)1:100 000-1cm-1km
b)1:25 000-1cm-250m
c)1:1 000 000-1cm-10km
d)1:50 000-1cm-500m
e)1:1 000-1cm-100m
2.
a) 1cm-100km-1:0000000
b)1cm-200km-1:0000000
c)1cm-1000km-1:100000000
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:36:43+01:00
1)Zapisz nastepujące skale liczbowe w postaci skal mianowanych.
a)1:100 000 1 cm -> 1km
b)1:25 000 1cm -> 0,25km
c)1:1 000 000 1 cm -> 10km
d)1:50 000 1cm -> 0,5 km
e)1:1 000 1cm -> 0,01km

2)Zapisz nastepujące skale mianowane w postaci skal liczbowych.
a) 1cm-100km 1:10000000
b)1cm-200km 1: 20000000
c)1cm-1000km 1:100000000