Odpowiedzi

2009-11-29T12:33:30+01:00
Komórka dzieli się zazwyczaj na pół , a przez pączkowanie jedno wyrasta z drugiego .
2009-11-29T12:34:22+01:00
Podział komórki to proces zachodzący u wszystkich żywych organizmów, w którym komórka macierzysta dzieli się na dwie lub więcej komórek potomnych natomiast Pączkowanie jest to rodzaj rozmnażania bezpłciowego.Polega ono na wytwarzaniu przez rodzicielski organizm małego fragmentu, który po oderwaniu się od rodzica samodzielnie rozwija się w identyczną genetycznie jego kopię.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:36:54+01:00
Dostałem za to 5 ;P

Podział komórki: -dzielenie jądra komórkowego
- tworzy się błona która stopniowo dzieli komórkę na
dwie równe części

Pączkowanie: - uwypuklenie na ciele organizmu
- po pewnym czasie uwypuklenie zmienia się w drugi organizm i odłącza się
1 5 1