Odpowiedz na pytania dotyczace Henryka Sienkiewicza:
1.Czy literatura od poczatku byla jego pasja ?
2. Dlaczego na poczatku studiowal on prawo ?
3. Czym zajmowal sie po studiach ?
4. Jaki mila pseudonim literacki ?
5. Z jakiego powodu glosil o koniecznosci wprowadzenia oswiaty i opieki spolecznej w czasach gdy nikt nie zdawal sobie sprawy jak jest ona konieczna ?
6. Podaj jego najwieksze dziela
7. Czemu wyemigrowal do Szwajcarskiergo miasta Vevey ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:43:31+01:00
1) Oczywiście, że tak, ponieważ napisał dużo książek.
2) Ponieważ, jego przez jakiś czas to interesowało.
3)Po opuszczeniu studiów pracował jako dziennikarz, reporter i felietonista w prasie warszawskiej.
4)Otrzymał pseudonim"Litwos".
5)nie wiem
6)Jego największe dzieła to: Trylogia, Krzyżacy, Ogniem i Mieczem, Quo Vadis, W pustyni i puszczy, Rodzina Połanieckich, Bez dogmatu.
7)nie wiem
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T13:36:19+01:00
1. Tak - napisał dużo książek.
2.Jego przez jakiś czas to interesowało.
3.Po opuszczeniu studiów pracował jako dziennikarz, reporter i felietonista w prasie warszawskiej.
4.Otrzymał pseudonim"Litwos".
5.
6.Jego największe dzieła to: Trylogia, Krzyżacy, Ogniem i Mieczem itp.
7.