Mam dla was nietypowe zadaniee ... :) Chciałabym żebyście mi napisali jakie znacie parodie pełnometrażowe np. :
* Straszny film
* Wielkie Kino
* Totalny Kataklizm
Jak podacie mi jakieś 3 dobre filmy oprócz tych co ja podałam to oznacze najlepszą odpowiedz :))

2

Odpowiedzi

2009-11-29T12:44:02+01:00
Nie wiem czy o to chodzi

Best Movie Spoo
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:50:48+01:00
Hmm może to :

* Top Secret (Ściśle Tajne)
* Hot Shots!
* oraz "Ściągany" - parodia "Ściganego"