Odpowiedzi

2009-11-29T12:41:59+01:00
Pomagając im w trudnych sytuacjach
Szanować ich
2009-11-29T12:42:47+01:00
Pomagając im w potrzebie.
dzieląc się czymś czego mamy więcej. np (jedzeniem
oddając niepotrzebne rzeczy
pomagają róznym organizacją charytatyznym np.Caritas
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:43:20+01:00
-Pomagając materialnie potrzebującym; udzielanie się w akcjach charytatywnych, wydanie niepotrzebnych rzeczy potrzebującym, wrzucenie monety żebrakowi.
-Pomaganie duchowe; pocieszanie osoby załamanej, z problemami.

Pozdrawiam ;)