Odpowiedzi

2009-11-29T13:21:20+01:00
Role jaki odgrywane sa w teatrze dają nam do myslenia przy czym rozwijamy swoją wyobraźnię.
19 3 19
Najlepsza Odpowiedź!
  • Ikaa
  • Początkujący
2009-11-29T19:16:40+01:00
Zdanie "scenografia teatralna jest podkładem dla wyobraźni widza" rozumiem tak:
wzystko to co jest scenografią, jakieś drzewa, lampki itd, pomagają widzom wejść w nastrój przedstawianego utworu. Pomagają wyobraźić sobie sytuację w jakiej są aktorzy sztuki..
czyli są bardziej przybliżeni do tematyki utworu i bardziej czują jej piękno.
31 4 31