Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:43:44+01:00
Oficjalnie Rzymianie uznawali dwunastu bogów greckich, którym nadali imiona rzymskie. Wśród nich znaleźli się:
Jowisz – Zeus,
Junona – Hera,
Minerwa – Atena,
Mars – Ares,
Diana – Artemida,
Merkury – Hermes,
Neptun – Posejdon,
Westa – Hestia,
Wulkan – Hefajstos,
Ceres – Demeter,
Wenus – Afrodyta,
Apollo – Apollo.
8 4 8
2009-11-29T12:45:40+01:00
Było ich 12

1)Minerwa – Atena,
2)Mars – Ares,
3)Diana – Artemida,
4)Merkury – Hermes,
5)Westa – Hestia,
6)Wulkan – Hefajstos,
7)Ceres – Demeter,
8)Wenus – Afrodyta,
9)Apollo – Apollo.
10)Jowisz – Zeus,
11)Junona – Hera,
12)Neptun – Posejdon,
4 5 4
2009-11-29T13:44:29+01:00
Rzymianie wierzyli w wielu bogów,religia ich była bardzo podobna do religii Greckiej.
4 2 4