Odpowiedzi

2009-11-29T12:47:56+01:00
Proszę Cię Panie o uzdrowienie mojej córki z lęku przed przedszkolem. Proszę szczególnie przez wstawiennictwo św. Urszuli, która jest patronką tego przedszkola. Wspieraj siostry zakonne, wszystkich pracowników i dzieci. Pomóż mi postępować zgodnie z Twoją wolą.

.....

Za tą Modlitwe dostałam 4:DD ;))
16 2 16
2009-11-29T12:51:23+01:00
Dziękuje Ci Panie Boże, za dar życia którym mnie obdarzyłeś a także za dar zdrowia który pozwala mi się prawidłowo rozwijać a także mogę do Ciebie przychodzić i Ci za wszystko dziękować.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:15:50+01:00
Jezu!
Tyle dla mnie zrobiłeś, tyle wycierpiałeś. Postanowiłeś przyjąć na ramiona ciężki krzyż i umrzeć na nim. A wszystko po to, aby mi otworzyć bramy do nieba. Nadszedł czas, by Ci za to podziękować. Dziękuję Ci za dar życia i zdrowia, jakim mnie obdarzyłeś. Proszę, byś ich mi nie odbierał.
Za to bardzo Ci dziękuję.
18 4 18