Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T17:06:32+01:00
1 strona

1. dwa pierwsze takty w pierwszej linijce (prawa ręka)
2. 3-4 takt pierwszej linijki (lewa reka)
3. 2-3 takt drugiej linijki (lewa ręka)
4. 1-2 takt trzeciej linijki (prawa ręka)

2 strona
5. 1-2 takt w pierwszej linijce (lewa ręka)


pozdrawiam :)
1 5 1
2009-11-29T18:48:02+01:00
No jest ich 13 a nie 5. tam gdzie jest literka T to jest temat
1 1 1