Napisz zaproszenie na wieczór poetycki poświęcony ppezji Jana Kochanowskiego.
To ma być na ocene więc proszę o dobre odpowiedzi.
Czas do poniedziałku 30.11.2009r. do 18.00
Propozycje proszę jak najszybiej.
Daje sporo pkt.
Poziom 1 gimnazjum.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:52:33+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy Pana / Panią .................... na wieczór poetycki poświęcony poezji Jana Kochanowskiego. Wieczór poetycki odbędzie się dnia 1 grudnia 2009 roku o godzinie 18.00 w Sali Kryształowej Urzędu Miasta.
Liczymy na przybycie
Urząd miasta (jakiegośtam) np. Słubice
26 4 26
2009-11-29T12:54:27+01:00

Zaproszenie!
Zapraszamy Państwa Kowalskich na wieczór poetycki poświęcony poezji Jana Kochanowskiego.Jeżeli będą Państwo chętni serdecznie zapraszamy.Spotkanie odbędzie się 1 grudnia 2009 roku o godzinie 18.00 przy ulicy Krętej 5 w budynku na 2 piętrze , pokój 100.Będzie sporo czytanej poezji polskiego poety i smaczny poczęstunek także zapraszamy.
Koło miłośników poezji Jana Kochanowskiego
15 4 15
2009-11-29T12:56:09+01:00
Zapraszam wszystkich chętnych na wieczór poetycki poświęcony poezji Jana Kochanowskiego. jego piękną twórczość będą czytały największe sławy światowego kina.będzie dużo wzruszeń i obiecuje ze tego wieczoru nigdy nie zapomnicie. zaczynamy o godzinie 19.00 na wawelu w Krakowie.proszę się nie spóźnić gdyż każdy wiersz niesie w sobie niezapomniane przeżycia i nie można tego przegapić
14 4 14