Odpowiedzi

2009-11-29T12:56:39+01:00
P = pi r kwadrat
P = 1,44 pi kwadrat
1,44 pi m kwadrat = pi r kwadrat / : pi
1,44 m kwadratowych = r do kwadratu
r = pierwiastek z 1,44
r = 1,2 m

Odp . b
2009-11-29T12:57:07+01:00
S=π*r²
r=√(s/π)=√(1,44*π/π)=√1,44=1,2m
odpowiedź b
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:00:53+01:00
P kola=1,44pi m kwadratowych
P kola=pi*promień kwadrat
promień kwadrat = pole kola/pi
1,44pi m kwadratowych/pi m = promień do kwadratu
promień do kwadratu = 1,44 / pierwiastek
promień = 1,2
odp b