Odpowiedzi

2009-11-29T13:16:59+01:00
1.Ułatwiają trawienie pokarmu.
2.Wytwarzają potrzebne witaminy.
3.Uczestnicza w rozkładzie celulozy.
4.Hamują rozwój drobnoustrojów chorobotwórczych.

Proszę xD
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:46:32+01:00
Korzyści, jakie otrzymują organizmy żyjące w symbiozie z bakteriami w przewodzie pokarmowym człowieka:
- umożliwiają rozkład celulozy
- ułatwiają trawienie pokarmu.
Korzyści, jakie otrzymują organizmy żyjące w symbiozie z bakteriami w jelitach człowieka:
- wytwarzają potrzebne witaminy
- hamują rozwój drobnoustrojów chorobotwórczych.


;P
29 4 29