Odpowiedzi

2009-11-29T12:51:06+01:00
Może jakiś obrazek malowany na płótnie ? ;)
Albo wasze wspólne zdjęcie w antyramie ?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:52:00+01:00
Niedługo zbliżają się świeta więc możesz zrobić coś takiego:http://instrukcja.pl/szukaj/instrukcje/strona/5?s=2&title=sztuka+origami
2009-11-29T12:52:45+01:00
To zależy co lubi Twoja mama.
Możesz uszyć jej bądź wydziergać ladny szalik albo zrobić ramkę na zdjęcie z listewek i ją pomalować.
Możesz znaleźć w intern ecie przepis na dobre pralinki i podarować mamie czekoladki wlasnej roboty zapakowane w ładny celafon.
Pomysłów jest duzo :)