Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:54:59+01:00
W przezywaniu liturgii pomaga mi milosc do Pana Boga........Podczas uroczystosci skupiam sie na modlitwie.
8 3 8
2009-11-29T12:58:42+01:00
Wymaga świadomego, czynnego i pobożnego udziału wszystkich wiernych w raz mną i powinno być wielką troska o swoich bliskich .
7 3 7
2009-11-29T13:21:16+01:00
W pdobrym przeżywaniu liturgii pomaga mi Bóg.
7 3 7