Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:56:32+01:00
Kilkasz na dole jak piszesz pytanie to masz wstawiaj symbole klikasz na mtematyczne
2009-11-29T12:57:40+01:00
Na stronie zadane.pl możesz wstawić ułamek. pod odpowiedzią masz opcję: wstawiam symbole->Matematyczne. Klikasz w ten odnośnik i u góry pojawiają ci sie symbole do wstawienia. Jeśli chcesz ułamki i indeksy to porostu klikasz w odnośnik zawarty w symbolach.

przykłady:½ ⅔ ⅚ ¾ ¼ ⁴⁵⁷. jeśli jakiś ułamków nie ma to musisz ich poszukać na necie lub zrobić je tak:
10/12 ; 5/4

pozdrawiam
2009-11-29T12:57:47+01:00
Matemayczne symbole, lub po prosu pisz np : 1/2 (jedna druga)
1 1 1