Odpowiedzi

2009-11-29T13:00:00+01:00
Odczyn pH określa nam stężenie jonów wodorowych w wodzie, a to znaczy, ze pokazuje, czy odczyn jest kwasowy, zasadowy czy obojętny

Monitoring to regularne obserwowanie lub badanie zjawiska bądź wybranej substancji.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T12:59:31+01:00

Proszę bardzo :)

Wartość pH wskazuje czy woda ma odczyn kwaśny, zasadowy czy obojętny. Odczyn pH określa stężenie jonów wodorowych w roztworze. Wszystkie procesy biologiczne zachodzące w wodzie wymagają odpowiedniego odczynu. Wartość pH wody ma duże znaczenie dla jej uzdatniania, dla korozyjności wody w instalacjach wodociągowych i dla procesów technologicznych.

Monitoring - oznacza regularne jakościowe i ilościowe pomiary lub obserwacje zjawiska czy obecności np. substancji, przeprowadzane przez z góry określony czas.