Odpowiedzi

  • klio
  • Rozwiązujący
2009-11-29T13:02:18+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:12:23+01:00
1000:365dni(rok)= 2 lata ( 730 dni ) i zostaje 270 dni.
W 2009r - 14 października wypada w środę
Analogicznie w 2010 r - 14 października wypadnie w czwartek
czyli już 2 lata. ( 730 dni )
zostaje nam 270 dni.
270dni:30=9 miesięcy
do końca października zostaje 17 dni.
270-17=253 dni.

listopad ma 30 dni
grudzień ma 31 dni
styczeń ma 31 dni
luty ma 28 dni
marzec ma 31 dni
kwiecień ma 30 dni
maj ma 31 dni
czerwiec ma 31 dni
=243 dni.
253 dni-243 dni = 10 dni.
ostatni czerwiec + 10 dni , wychodzi 10 lipiec .;)
odpowiedź.
za 1000 dni od 14 października 2008 roku będzie 10 lipiec 2011 roku ;D czyli to będzie sobota ;)
tak mi się wydaje ;)
10 3 10
2009-11-29T13:32:03+01:00
1000:7=142,6
spr
142*7= 994
1000-994=6
do wtorku dodajesz jeszcze szesc dni. to bedzie poniedziałek
4 3 4