Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T13:04:29+01:00
Jest autentyczny (istniał w przeszłości )i do XIII w .tematem legend było męczeństwo ( św .Aleksy był męczenikiem)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:06:15+01:00
Jest to legenda poniewaz zawiera elementy prawdziwe nalezy do nich miedzy innymi:
sama postac aleksego ktory jest autentycznym swietym
rodzina aleksego i jego zona ktora opuscil
miejsce w ktorym toczy sie akcja
zawiera rowniez elementy fikcyjne:
dziwne wydarzenia ktore towarzyszly jego smierci
sytuacja z listem
1 5 1