Odpowiedzi

2009-11-29T13:35:34+01:00
Powitrze wdychane jest o pełnej zawartości wszystkich składników, a powietrze wydychane jest ubogie w te składniki które pobrał organizm plus wszystkie zanieczyszczenia które wydaliły płuca i dwutlenek wegla
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T15:17:59+01:00
1. Powietrze wydychane zawiera więcej CO2
2. wytłumaczenie jest bardzo proste: ciało człowieka składa się w kilkudziesięciu procentach z wody. Gdziekolwiek wejdziemy w jamy ciała czy inne organy ludzkie (np. płuca) jesteśmy w środowisku wilgotnym, śluzowym, pełnym płynów ustrojowych i wydzielin takich czy innych. Powietrze przepływając zabiera ze sobą pewną ilość wody w postaci pary i tyle.
4 4 4