Odpowiedzi

2009-11-29T13:14:27+01:00
Teacher - nauczyciel
dentist - dentysta
fire-fighter - strażak
secretary - sekretarka
actor -aktor
cook- kucharz
journalist- dziennikarz
farmer- rolnik
bodyguard- ochroniarz
priest- ksiądz
vet- weterynarz
nurse- pielęgniarka
plumber- hydraulik
hair-dresser- fryzjer
police officer- policjant
driver- kierowca
lawyer- prawnik
doctor - doktor
dozorca - caretaker
barman - barman
biolog - biologist
farmer - farmer
fizyk - physicist
inspektor - inspector
inżynier - engineer
kierowca- driver
ksiądz - priest
urzędnik- clerk
żołnierz - soldier
zoolog - zoologist
zegarmistrz - watchmaker
górnik - miner
garbarz - tanner
jubiler - jeweller
kelner - waiter
leśniczy - forester
ogrodnik - gardener
okulista - optician
kamerzysta - cameraman
kolejarz -railwayman
chirurg - surgeon
chemik - chemist

jeśli trzeba więcej to pisz
pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:15:03+01:00
Unemployed- bezrobotny
Journalist- dziennikarz
jubiler - jeweller
Lawyer- prawnik
Lecturer- wykładowca
Librarian- bibliotekarz
oficer - officer
okulista - optician
optometrysta - optometrist
ortopeda - orthopaedist
genetyk - geneticist
geograf - geographer
geolog - geologist
Interior decorator- dekorator wnętrz
bizmesmen/bizmeswomen
babysitter- opiekunka do dzieci(p.dorywcza)
barber- fryzjer męski
barrister/attorney (AE) – adwokat
beautician- kosmetyczka
Faktory worker- pracownik fabryczny
Farmer- rolnik
Firefighter- strażak
Fight attendant- steward


2009-11-29T13:36:05+01:00
Architekt - architect
biolog - biologist
ginekolog - gynaecologist
położnik - obstetrician
okulista - ophthalmologist
ortopeda - orthopaedist
wykładowca - lecturer
prawnik, adwokat - lawyer, attorney
sędzia - judge
dziennikarz - journalist
księgowy - accountant, bookkeeper
pracownik biurowy - office worker
strażak - fireman, firefighter
ogrodnik - gardener
grabarz - gravedigger
wynalazca - inventor
introligator - bookbinder
murarz - bricklayer
bibliotekarz - librarian
szklarz - glazier
ślusarz - locksmith
dozorca - janitor, caretaker
rolnik - farmer
kosmetyczka beautician