Odpowiedzi

2009-11-29T13:16:56+01:00
Idealna na dzieciaków, które cięzko zagonić do mycia ząbków.
Nie dość, że bardzo dokładnie czyści zęby, to ładnie się prezentuje w łazience.
5000 obrotów i podwójne czyszczenie jamy ustnej
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:24:04+01:00
Uważam, że szczoteczka elektryczna jest idealnym prezentem np. na dzień dziecka,co postaram sie udowodnić na podstawie poniższych argumentów.
Po pierwsze sczczoteczki tego typu są bardzo proste w obsłudze, nie jest to przedmiot niebezpieczny dla otoczenia, gdyż wszystkie jego części są dokładnie zabezpieczone.
Po drugie mycie zębów staje się bardziej przyjemniejsze, co zachęca do czestszego wykonywania tej czynności. Bardzo ważne jest też to, iż taka specjalna szczoteczka usuwa więcej bakterii z jamy ustnej niż zwykłe.
Po trzecie jest ona trwalsza w użyciu, gdyż posiada w sobie możliwość wymiany końcówek, w efekcie czego nie musimy płacić dodatkowo za całe urządzenie.
Myśle, że na podtawie powyższych argumentów udowodniłem/am, że szczoteczki elektryczne doskonale nadają się do wykorzystania jako prezentu.
2009-11-29T13:24:41+01:00
Szczoteczka do zębow jest pozytecznym urządzeniem.W prezencie wolałabym napewno dostac szczoteczke elektryczną zamiast niezdrowych słodyczy. Dzięki wyposarzeniu szczoteczki zęby będą 2x bielsze. Końcówki szczotki docieraja do każdego zakątka zęba.