Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:16:14+01:00
Moje wymarzone podwórko powinno mieć piękny ogódek a w ogródku boisko.Rano można tu pić kawę, zjeść świeże bułki i czytać gazety. Po południu piwko lub winko sobie wypić, a może powiesić hamak i zasnąć czytając książkę? A może bardziej aktywnie? Łódką można odkryć wszystkie kanały w tvn. Wieczorem przy świece chciałbym grillować banany z czekoladą... dodać brandy i śmietankę.
Aby ten dom kupić brakuje mi trochę forsy... może założymy fundusz?
8 2 8
2009-11-29T13:20:19+01:00
W moim wymarzonym podwórku jest bardzo duży piękny dom a przed nim ogród z wieloma pięknie pachnącymi kwiatami.Na takim podwórku jest huśtawka i duży basen w który się codziennie kąpie.Jest równiutko świeżo ścięty trawnik który pięknie pachnie zieleniną.Takie podwórko jest ogromne i pełne różnych rzeczy.Marzę by mieszkać na takim podwórku.
8 3 8
2009-11-29T13:34:45+01:00
Moje wymarzone podwórko jest takie : powinno w nmim bycduzo zieleni i kolorowych kwiatow motyli ptakow, plac zabaw basen lezaki i maly barek
5 1 5