Odpowiedzi

  • klio
  • Rozwiązujący
2009-11-29T13:23:48+01:00
Myślę że to będzie 3515,625
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:30:23+01:00
25% liczby 2250zł
25/100*2250=56250/100=562,50zł
2250+562,50=2812,5zł
Drugi raz liczymy 25% tylko że z liczy 2812,5zł
25/100*2812,5=70312,5/100=703,125zł
2812,5+703,125=3515,625zł
Odpowiedz: Cena początkowa wynosiła 3515,625zł.
2 1 2
2009-11-29T14:20:22+01:00
25% liczby 2250zł
25÷100×2250=56250÷100=562.50
2250+562.50=2812.5zł
25% liczy 2812.50
25÷100×2812.5=70312.5÷100=703.125
2812.5+703.125=3515.625
Odp:Właściwa cena to 3515.625zł
3 2 3