Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:22:25+01:00
Zgodny-zgoda
spokojny-spokój
skromny-skromność
uczciwy-uczciwość
kulturalny-kulturalnosc, kultura
inteligentny-intelikentność, inteligencja
wrazliwy-wrażliwość
smutny-smutek
szczęśliwy-szczęście
dumny-duma

POLECAM SIĘ NA PRZYSZŁOŚĆ =]
2 5 2
2009-11-29T13:23:53+01:00
Abstrakcyjne chodzi o takie niby nieistniejące (których nie można dotknąć)
1. zgoda
2. spokój
3. skromność
4. uczciwość
5. kultura
6. inteligencja
7. wrażliwość
8. smutek
9. szczęście
10. duma
3 4 3
2009-11-29T13:24:51+01:00
Zgodny-zgoda
spokojny-spokój
skromny-skromność
uczciwy-uczciwość
kulturalny-kultura
inteligentny-inteligencja
wrazliwy-wrażliwość
smutny-smutek
szczęśliwy-szczęscie
dumny-duma


chyba dobrze;)
3 4 3