Odpowiedzi

2009-11-29T13:26:00+01:00
Jest to związek frazeologiczny
- niezwruszony, całkowity spokój
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:28:20+01:00
Na czas zawodów olimpijskich, które wówczas odbywały się w mieście Olimpie w Grecji, zawieszane były wszelkie konflikty zbrojne. Nagrodą dla zwycięscy, kobiety nie mogły nawet być na widowni, był wieniec laurowy, no i oczywiście inne nagrody np w Sparcie zwycięsca miał zaszczyt walczyć w pierwszym szeregu.