Odpowiedzi

2009-11-29T13:29:00+01:00
Londy-0(stopni)

90/15=6h

6h-róznica czasu między tymi miastami

dodajemy bo kalkuta jest na wschod

12+6=18

ODP> W klakucie jest 18
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:31:29+01:00
15⁰ - 1h
1⁰ - 4 min

Londyn - O⁰E
Kalkuta - 90⁰W

90/15=6
Kalkuta leży na wschód, więc dodajemu
12.00+6.00=18.00
Odp. w Kalkucie jest 18.00
2009-11-29T13:31:38+01:00
Londyn-0 stopni godz 12:00
Kalkuta- 90 stopni E

0+90=90stopni
90*4= 360= 6 h

12:00+ 6:00= 18:00

Na Kalkucie jest godizna 18:00.

dasz najlepsza?