Odpowiedzi

2009-11-29T13:31:22+01:00
Roztworu:180+20=200 g
20*100:200=20% steżenie wynosi 20%
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:31:09+01:00
Cp-stężenie procentowe
ms-masa cukru
mrozp-masa herbaty
mr= ms+mrozp
mr=180g+20g
mr=200g
Cp=20/200 *100%
Cp=10%
9 4 9
  • Maku
  • Początkujący
2009-11-29T13:32:13+01:00
Cp=masa substancji/masa roztworu * 100%
tak wiec
cp=20/ (20+180)*100%
cp=10%
4 5 4