Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T13:34:15+01:00
Masz na mapie te cyfry nap 23stopnie i 65` (minut)
a N to jest polnoc
S poludnie
W zachod
E wschod
z ktorej strony cyfry sa tak napisz
:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:34:50+01:00
Najperw patrzysz na te stopnie z boku ale musisz sobie najpierw zobaczyć gdzie jest równik bo równik ma zawsze 0 stopni i patrzysz czy stopnie rosną w góre czy wdół i jak np. szukasz Polski to wypisujesz te stopnie które są na lini z boku i wypisujesz jeśli stopnie rosły w góre to tak : stopnie, N(północ)
i potem patrzysz na te linie co są z dołu i z góre i podobnie określasz:)