Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:42:10+01:00
Rzeki
http://pl.wikipedia.org/wiki/Rzeka
Jeziora
http://pl.wikipedia.org/wiki/Najwi%C4%99ksze_jeziora_%C5%9Bwiata
morze
http://geografiaarka.blog.onet.pl/1,AR3_2005-04_2005-04-01_2005-04-30,index.html
1 5 1
2009-11-29T14:13:50+01:00
Najdluzsze rzeki
1 amazonka 7025 km
2 nil 6676 km
jeziora
1 morze kaspijskie
2 gorne
morza
1 koralowe
2 poludniowo chinskie
1 1 1