Odpowiedzi

2009-11-29T13:48:18+01:00
40000km = 40 000 000m
40 000 000/1,6=25000000
Odp 25 milionów ludzi
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:51:42+01:00
Równik---------->40 000km
rozpiętość------> 1⅗m=1,6m=0,0016km

1 człowiek------>0,0016
x----------------->40 000

x=(1*40 000)/0,0016
x=25 000 000

Odp. Aby otoczyć ziemię wzdłuż równika musiałoby się wziąć za ręce 25 000 000 ludzi

Proszę (;
23 4 23