Odpowiedzi

2009-11-29T13:43:05+01:00
Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe:

W wielu badaniach wykazano, że tłuszcze roślinne obfitujące w wielo-nienasycone kwasy tłuszczowe (głównie z rodziny n-6) korzystnie wpływają na gospodarkę lipidową ustroju. Spożywanie większych ilości tych tłuszczów powoduje obniżenie zawartości cholesterolu całkowitego, cholesterolu LDL oraz triglicerydów i lipidów całkowitych w surowicy krwi, a także zapobiega powstawaniu zakrzepów naczyniowych. Do objawów niedoboru NNKT zalicza się w szczególności: spadek przyrostu masy ciała i spowolnienie wzrostu, zmiany skórne, zwiększoną wrażliwość na infekcje, zaburzenie transportu cholesterolu, kruchość naczyń włosowatych, zaburzenia nerkowe , osłabienie kurczliwości mięśnia sercowego, pogorszenie procesu gojenia się ran.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:47:26+01:00
NNKT odgrywa dużą rolę w przemianie tłuszczów, cholesterolu. Zapobiega miażdżycy. Powinno wystarczyć .Pozdrawiam :)) mogę prosić naj.odp.? z korzyścią zarówno dla Ciebie jak i dla mnie :*
5 4 5