Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:46:27+01:00
Ptaki zjadają jarzębinę, ale nie trawią jej w całości. Potem wydalają resztki (nasiona) w miejscach nawet bardzo odległych. W ten sposób przyczyniają się do rozmnażania jarzębiny
2009-11-29T13:55:15+01:00
Ptaki i inne zwierzeta bardzo reaguja na czerwony kolor owocow. Czasami zwierzęta, przenosząc owoce z miejsca na miejsce, gubiąc je po drodze.i sie sieja;P
1 5 1