Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:50:56+01:00
Gdy pieniędzy wiele, wokoło przyjaciele.
Kto przestaje być przyjacielem, nigdy nim nie był
3 5 3
2009-11-29T13:51:21+01:00
Gdy pieniędzy wiele, wkoło przyjaciele.
Kto przestaje być przyjacielem, nigdy nim nie był.
4 3 4
2009-11-29T18:23:46+01:00
Gdy pieniędzy wiele , wkoło przyjaciele.
Kto przestaje być przyjacielem ,nigdy nim nie był.
2 5 2