Odpowiedzi

2009-11-29T13:54:50+01:00
Moskwa - 38 E
NY - 74 w

Moskwa : (38-20)×4= 72 min. =1 godz. 12 min.
10+1,12=11.12
odp. w Moskwie jest 11.12

NY: (74+20)×4=376min. = 6 godz. 16 min.
10-6.16=3.44
odp w Nowym Yorku jest 3.44
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:38:37+01:00
Moskwa- 38E
Nowy York- 74W

M (38-20)×4= 72 min. =1 godz12 min
10+1,12=11.12
Odp.W Moskwie jest 11:12.

NY (74+20)×4=376min. = 6 godz16 min
10-6.16=3.44
Odp.W Nowym Yorku jest 3:44.