Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T13:50:04+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:53:08+01:00
W 460r.p.n.e pod Termopilami I Salaminą odbyły się bitwy. Bitwa pod Salaminą rozegrała się w cieśninie pomiędzy wyspą Salamina a wybrzeżem Attyki w Zatoce Sarońskiej niedaleko Aten 28 września między flotami grecką i perską w czasie wojen perskich.
Natomiast bitwa pod Termopilami rozegrała się w sierpniu na przesmyku Termopile i była najsłynniejszym epizodem drugiej wojny perskiej.