... buduje, niezgoda rujnuje
... ma krótkie nogi
... jest matką wszystkich cnót
... w dostatku poznać, nie w nędzy
... jest złym doradcą
... towarzyszy powodzeniu jak cień światłu
dopasowac do tego :
pokora,
zazdrość,
skromność,
zgoda,
kłamstwo,
gniew.

proszę o szybką odpowiedź ! ; **.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T13:55:09+01:00
Zgoda buduje, niezgoda rujnuje
kłamstwo ma krótkie nogi
pokora jest matką wszystkich cnót
skromność w dostatku poznać, nie w nędzy
gniew jest złym doradcą
zazdrość towarzyszy powodzeniu jak cień światłu

4 4 4
2009-11-29T13:55:07+01:00
Zgoda buduje, niezgoda rujnuje
kłamstwo ma krótkie nogi
pokora jest matką wszystkich cnót
Skromność w dostatku poznać, nie w nędzy
gniew jest złym doradcą
zazdrość towarzyszy powodzeniu jak cień światłu
6 5 6
2009-11-29T13:56:54+01:00
1)zgoda
2)klamstwo
3)pokora
4)skromnosc
5)gniew
6)zazdrosc
4 4 4