Odpowiedzi

2009-11-29T14:09:45+01:00
Droga Babciu!
Pisze do Ciebie ten list, aby opowiedzieć Ci o tym jak Polacy rozsławili swój kraj czyli Polskę.
Po pierwsze nasza ojczyzna słynie z doskonałej gościnności, którą zasługuje swoim rodakom. Z naszego państwa pochodzi wiele utalentowanych aktorów i piosenkarzy którzy opowiadają w swej pracy jak dobrze być Polakiem. Ale chyba najbardziej kojarzącymi się z Polską są nasi pisarze, którzy mimo tylu wojen i nieszczęść nie dali się i pisali w naszym ojczystym języku. Pisali jak droga jest dla nich ojczyzna i język. Ich dzieła są znane i podziwiane na całym świecie.
I właśnie w tym liście chciałabym Ci babciu podziękować, że jestem Polakiem.
Bardzo Cię pozdrawiam.
Kochająca wnuczka/wnuczek: .......
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:14:27+01:00
miejscowość,29.11.2009r.
Droga babciu!
Piszę do Ciebie,aby opowiedzieć Ci o naszych rodakach,którzy rozsławili Polskę.
Jednym z nich był Fryderyk Chopin,który skomponował i zagrał wiele utworów(np.,,Etiuda c-moll).Kolejnym był Mikołaj Kopernik-sławny astrolog,który dowiódł naukowo,że Ziemia jest okrągła i krąży wokół Słońca.Wspomnę jeszcze o jednym z tych,którzy rozsławiają dziś nasz piękny kraj.Jest nim Robert Kubica-kierowca F1,nie wiem czy oglądasz wyscigi,ale podpowiem Ci,że głównie dzieki niemu w dzisiejszych czasach mówi się o Polsce.
Mam nadzieję,że kiedy się spotkamy opowiesz mi co sądzisz o naszych rodakach,które w skrócie Ci zaprezentowałam.
Całuję gorąco
(twoje imię)
7 4 7