Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:03:40+01:00
Moim zdaniem rozwój wydarzeń to stopniowe, zgodne z czasem rozwijanie sie wątków. Cos co na poczatku wydaje sie być malo ważne lub niedokladne z biegiem czasu coraz bardziej sie rozwija, staje sie wazniejsze, ma wieksze znaczenie i urasta do coraz wiekszej rangi. Np w literaturze czesto watki wydajace sie pobocznymi rozwijaja sie i w dalszych rozdzialach lub tomach sa wazne a nawet i głowne.
1 5 1
2009-11-29T14:07:01+01:00
Rozwój wydarzeń to ciąg sytuacji
1 4 1