Odpowiedzi

2009-11-29T14:01:09+01:00
Ja to zdanie rozumiem tak: każdy z nas wynosi dobre, kulturalne zachowanie z domu rodzinnego, jak mówią np. rodzice czy rodzeństeo w domu tak i ta osoba będzie tak mówiła, tak się zachowywała.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:06:22+01:00
każdego człowieka kształtuje jego dom rodzinny:
Czlowiek ksztaltuje swoja osobowosc w gronie rodzinnym, to rodzice wpajaja swoim dzieciom rozne zasady reguly, co jest dobre, a co zle. Ktoś kto mieszka z rodzina, ktora nie jest wzorem dla innych moze tez patrzec na wszystko oczami rodzicow, np. rodzina patologiczna gdzie ma miejsce alkohol w domu , wplywa na zachowanie dzieci, moga one zaczac nasladowac rodzicow i w przyszlosci moga wpasc w nalogi, dziecko, na ktore w dziecinstwie bylo bite, na ktorym stosowano przemoc, w przyszlosci moze krzywdzic tak samo inne osoby.