Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T14:01:26+01:00
To napisz o tym że musisz trenować codziennie , przygotowywać się do walki. bo u was są trudne warunki i musisz trenowac aby wziac udzial w walce
1 5 1
2009-11-29T14:07:19+01:00
Drogi Solonie np.
sparta,IV w p.n.e

pisze do ciebie ponieważ chciałbym krótko opowiedzieć jakie mam zajęcia tutaj w sparcie bardzo mi sie tu podoba.
otórz u nas tutaj są taj jakby 3 grypy: spartaci heloci i periojkowie .ja razem z rodzicami należe do tej pierwszej.jestem młodym spartaninem ale jakże już doświadczonym.wiem już iż całe moje życie jest i bedzie podporządkowane wojnie.jestem już młodym wojownikiem.mieszkamy na niewielkiej ale jakże pięknej dziłce .
bardzo mi się tu podoba i myślę iż mnie odwiedziś pozdrawiam


ps napisz jak u ciebie podpis
1 5 1
2009-11-29T14:07:52+01:00
Witaj!!
Witaj drogi przyjacielu. Co tam u was słychać? Jak się czuje rodzina?
Chciałbym do was przyjechać, ale mam tu dużo zajęć.
Już od samego świtu wstaję i trenuję sposoby walki, potem idę w pole pracować wraz z rodziną, chodzą pogłoski ,że niedługo będzie wojna z Persami.Myślę, że się spotkamy i porozmawiamy.
pozdrawiam Spartakus .
1 4 1