Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T15:31:04+01:00
Bakterie symbiotyczne, współżyjące z roślinami motylkowymi, mają zdolność przyłączania azotu atmosferycznego, wykorzystując związki organiczne produkowane przez roślinę.
Bakterie symbiotyczne żyjące w przewodzie pokarmowym człowieka produkują witaminy grupy B oraz witaminę K.
2009-11-29T15:31:54+01:00
Bakterie symbiotyczne to takie ,które zyja w zwiazku z inną rośliną, z OBUSTRONNĄ korzyścią,czyli jedna daje drugiej odpowiedznie substancje a druga daje pierwszej. Nie moga bez sieibe żyć. np.dąb z borowikiem
1 4 1