Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:09:56+01:00
LIEBEN
ich liebe
du liebst
er/sie/es liebt
wir lieben
ihr liebt
sie/Sie lieben

LERNEN
ich lerne
du lernst
er/sie/es lernt
wir lernen
ihr lernt
sie/Sie lernen

MACHEN
ich mache
du machst
er/sie/es macht
wir machen
ihr macht
sie/Sie machen

HOREN
ich hore
du horst
er/sie/es hort
wir horen
ihr hort
sie/Sie horen
(tutaj wszedzie 'o' z kropkami)
2009-11-29T14:10:15+01:00
Ich liebe
du liebst
er/sie/es liebt
wir lieben
ihr liebt
sie/Sie lieben

ich lerne
du lernst
er/sie/es lernt
wir lernen
ihr lernt
sie/Sie lernen

ich höre
du hörst
er/sie/es hört
wir hören
ihr hört
sie/Sie hören

ich höre
du hörst
er/sie/es hört
wir hören
ihr hört
sie/Sie hören
2009-11-29T14:11:21+01:00
Ich liebe
du libst
er sie es libt
wir lieben
ihr libt
sie/ Sie liben

ich lerne
du lernst
er sie es lernt
wir lernen
ihr lernt
sie/Sie lernen

ich mache
du machst
er sie es macht
wir machen
ihr macht
sie/Sie machen

ich hore
du horst
er sie es hort
wir horen
ihr hort
sie/Sie horen (tutaj maja byc wszedzie kropki nad "o")

ich spiele
du spielst
er sie es spielt
wir spielen
ihr spielt
sie/Sie spielen