Odpowiedzi

2009-11-29T14:09:52+01:00
A)
n+70 - liczba nr1
n+71 - liczba nr2
n+72 - liczba nr3
n+73 - liczba nr4

b)

n-2 - liczba nr1
n-1 - liczba nr2
n - liczba nr3
n+1 - liczba nr4
2009-11-29T14:13:20+01:00
A) (n+70+n+71+n+72+n+73)/4=(4n+286)/4=n+71,5
b) (n-2+n-1+n+n+1)/4=(4n-2)/4=n-0,5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:13:01+01:00
(n+70+n+71+n+72+n+73):4=
(4n+286):4=
n+71,5

(n-2+n-1+n+n+1):4=
(4n-2):4=
n-0,5