Odpowiedzi

2009-11-29T14:07:25+01:00
Luteranizm w niemczech

kalwinizm w szwajcarii, francji i holandii

anglikanizm w anglii
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:08:47+01:00
Luteranizm:
północne Niemcy, kraje Skandynawskie

Kalwinizm
Szkocja, Szwajcaria

Anglikanizm
Anglia
2009-11-29T14:52:56+01:00
-Luteranizm zapoczątkowany przez Marcina Lutra w XVI wieku - Niemcy


-Kalwinizmowi ostateczną postać nadał Jan Kalwin. - Szkocja, ponadto najwięcej osób wyznaje kalwinizm w Republice Południowej Afryki, Niemczech i w USA.

-Anglikanizm który powstał w Anglii w XVI wieku.