Odpowiedzi

2009-11-29T14:06:28+01:00
150 m2 - 1min
1 h - 60 min
1h=60min / * 8
8h=480 min

150m2=1 min/ 480min
72000m2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:09:49+01:00
Dane:150m² na minutę
szukane :skoszona powierzchnia=====x
roz:1 godzina to 60 minut
8 godzin=8*60=480minut
150 m²*480=72000 m²=720a=7,2ha
odp:w ciągu 8 godzin skosi 7,2ha.
2009-11-29T14:11:55+01:00
Dane:
V=150 m kwadratowych / 1 minute
t=8h
Szukane:
s=?
Rozwiązanie:
V=s/t z czeko wynika że
s=V*t
zamieniamy jednostki
8h= 8*60 min=480 min
s=150*480=72000m kwadratowych= 7,2 ha