Odpowiedzi

2009-11-29T14:10:14+01:00
Weihnachtsmann- mikolaj
lange Kinn- dluga broda
rote Kleidung- czerwone ubranie
Sack- worek
geschenk-prezenty
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:11:37+01:00
Nikolaus - mikołaj
heilig - święty
groß - duży
bärtig - brodaty
grau - siwy
Dicker - gruby
feierlich - świąteczny
1 3 1
2009-11-29T14:19:35+01:00
Sankt Nikolaus-Mikołaj
heilig - święty
groß - duży
bärtig - brodaty
grau - siwy
Dicker - gruby
feierlich - świąteczny
choinka-Weihnachtsbaum
prezent-Geschenk
renifery -Rentiere
sanie mikołaja -Nikolaus Schlitten
komin-Schornstein
śnieg-Schnee
Boże Narodzenie-Weihnachten
Nie wiem czy dobrze to zrozumiałam i czy o to tobie naprawdę chodziło. Jeśli dobrze to ok jeśli nie to sory.
Pozdrawiam ;D