Odpowiedzi

2009-11-29T14:16:55+01:00
2009-11-29T14:17:52+01:00
Na zmiane zachowiana Scrooga wpłynęła wizyta 3 duchów ( przeszłośći, terażniejszości i przyszłości), który pokazali mu jego życia z innej perspektywy. Gdy ostatni z duchów pokazuje mu jego samotną śmierć, wtedy to właśnie Scrooga postanawia się zmienić.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-29T14:21:57+01:00
Bohatera „Opowieści wigilijnej” odwiedziły cztery duchy, które przypomniały mu przeszłość, uświadomiły troski i problemy teraźniejszości oraz pokazały przyszłość. Dzięki temu Scrooge doszedł do wniosku, iż musi zmienić siebie i swoją osobowość. Przestraszył się czarnej wizji zapowiedzianej przez jedną ze zjaw.
Przemiana dotyczyła wszystkich dziedzin życia Ebenezera. Na pierwszy plan wysunęła się rodzina i filantropia. Postanowił odnowić więzi rodzinne i pokazać, iż jego najbliżsi mają w nim oparcie. Dostrzegł biedę i problemy otaczających go ludzi. Wspomógł wiele akcji charytatywnych i dał podwyżkę swojemu jedynemu, oddanemu pracownikowi.