Odpowiedzi

2009-11-29T14:19:54+01:00
A) (x+3y)²
b) (10u-w)²
c) (4p+4r)²
d) (√3a-b)²
e) (½m-1)²
f) (0,6k+5l)²
7 3 7
2009-11-29T14:20:13+01:00
A) (x+3y)²
b) (10u-w)²
c) (4p+4r)²
d) ?
e) (1/2m + 1)²
f) (0,6k + 5l)²
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:21:06+01:00
A)x²+6xy+9y²= (x+ 3y)²
b)100u²-20uw+w²= (10u- w)²
c)16p²+32pr+16r²= (4p+4r)²
d)3a²-2√3ab+b²= (√3a-b)²
e)¼m²-m+1=(¹/₂m- 1)²
f)0,36k²+6kl+25l² = 0,6k+ 5l)²
7 4 7