1 Moja mama nazywa się ...
2 Mój tata mieszka w ....
3 Moji rodzice pochadza z polski
4 Mój brat ma 15 lat
5 Moja siostra lubi komputer
6 Moje rodzenstwo jest sympatyczne
7 Moja ciocia jest szczupła
8 Moj wujek jest szalony
PRZETŁUMACZ ZDANIA

3

Odpowiedzi

2009-11-29T14:22:25+01:00
1 meine mutter heiBt ...
2 mein vather heiBt....
3 meine eltern kommen aus polen
4mein bruder ist 15 jahre alt
5meine schwester magt komputer
6meine geschiester ist simpatich
7 meine tante ist shclank
8mein onkel ist wahnsinig
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:22:57+01:00
1 Moja mama nazywa się -Meine Mama selbst nennen sich
2 Mój tata mieszka w -mein Papa wohnt in
3 Moi rodzice pochodzą z polski -Meine die Eltern kommen her ungefähr polnisch
4 Mój brat ma 15 lat - mein Bruder hat die fünfzehn Jahre
5 Moja siostra lubi komputer - Meine Schwester mag einen Computer
6 Moje rodzeństwo jest sympatyczne -mein Geschwister ist sympathisch
7 Moja ciocia jest szczupła -mein Tantchen ist schlank
8 Mój wujek jest szalony - mein Onkel ist verrückt
2009-11-29T14:23:46+01:00
1) Meine Mutter heißt Ola (przykładowe imię)
2) Mein Vater wochnt Posen (Poznań)
3) Meine Eltern kommen aus Polen (Polska)
4)Mein Bruder funfzehn Jahre alt
5)Meine Schwester magt Computer
6)Meine Geschwister ist sympatisch
7) Meine Tahter ist dünn
8) Mein Onkel ist verrückt


Bitte