Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-29T14:35:10+01:00
1.nawrócenie
2.Mahomet
3.tora
4.ksiądz
5.Eucharystia
6.kościół
7.Cud
8.biblia
9.Jałmużna
10.koran
11.ewangelia
12. Namaszczenie
13.monoteizm



1.Przemiana duchowa polegająca na powrocie do religii ...
2.Twórca islamu ...
3.Święta księga Judaizmu to ...
4.Współcześnie duchowny...
5.Inaczej msza święta...
6.Miejsce do którego chodzimy co niedzielę ...
7.Zdarzenia nadprzyrodzone ...
8.Święta księga cherześcijan...
9.Datek dla biednych to ...
10.Święta księga Islamu to ...
11.Słowo oznaczające dobrą nowina to ...
12.Nałożenie na kogoś oleju świętego to...
13.Wiara w jednego boga...
2009-11-29T15:47:12+01:00
1. Przyjmujemy go na znak oczyszczenia z grzechu pierworodnego.
2. Król Judei.
3. ... Bogu i bliźniemu po spowiedzi.
4. 6 stycznia - Święto trzech ...
5. Miejsce narodzin Jezusa
6. Trzecia osoby Trójcy Świętej - DUCH...
7. Gruby sznur z frędzlami na obu końcach, używany przez kapłanów i usługujących w kościołach chrześcijańskich
8. Wyparł się 3 razy Jezusa
9. Datek dla biednych i potrzebujących
10. Rozpoczyna nowy rok liturgiczny.
11. MARYJA z ....
12.Osoba posługująca przy celebracji Mszy oraz przy sprawowaniu pozostałych sakramentów i sakramentaliów
13. Np. wg św. Jana lub Mateusza

1. CHRZEST
2. HEROD
3. KRÓLI
4. ZADOŚĆUCZYNIENIE
5. BETLEJEM
6. ŚWIĘTY
7. CINGULUM
8. PIOTR
9. JAŁMUŻNA
10. ADWENT
11. NAZARETU
12. MINISTRANT
13. EWANGELIA